Sisjön

Hellu !

Vi fick skjuts av morfar till Sisjön, sooftsooft :) Jag och Lisa badade och det var varmt i vattnet, skönt ! När vi bada så tappade jag mitt nässmycke i vattnet. Jag letade efter det men det är ju typ omöjligt att hitta den i vattnet. Och det var massa som badade och hoppade så jag gav upp. Såå jävla typiskt. Jag har varit rädd för att tappa den när jag badat och nu hände det..så jag gick utan piercing i en och en halvtimme. Det kändes som att något fattades på mig och det var lite konstigt. Liksom det är ju bara ett litet nässmycke men ändå. Det gör stor skillnad. Jag var rädd att hålet skulle täppas till men det gjorde det inte som tur var :)

Imorgon kommer the family hit. Vi ska fira mormor, äta kinamat och paj och glass med jordgubbar ( fast jag ska inte äta paj och glass :P hehe ) Dem kommer imorgon and the problem är att vi inte städat så det ser jätte snuskigt ut i våran lägenhet. Okej jag överdriver kanske lite :P haha men ändå... vi har väldigt stökigt här hemma just nu såå vi måste verkligen städa imorgon så att det blir fint när dem kommer :)

Nu tänkte jag bara slappa och kolla på en film.  Jag och mammi hyrde tre filmer idag så det kanske blir någon av dem, kram !


Sisjön:



Lisa and mee in the glasses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0