Lördag

Idag har det  varit en slapp dag. Vi käka ungersk soppa hos mormor, mumsmums och sen åkte jag och my family till Sisjön :) Vi kom dit vid fyra ungefär och jag, Melinda och Lisa hoppade i direkt ! Vi simmade runt och hoppade från bryggan, vi stod på händerna under vattnet, vi dök och gjorde en massa andra saker. Det var jätte skönt i vattnet. Vi bada en gång till lite senare och tog lite picture ;P hehe. När jag bada första gången så snublade jag på en sten när jag var påväg upp och jag ramlade framåt och slog i benet och låret och mina fötter + att jag fick en massa sand överallt på kroppen. Det började blöda lite på benet och det gjorde ont men det gick över lite senare. Men det var ändå lite läskigt. Tänk om jag hade slått i huvudet, nej usschh. Så jag hade tur.

Nu har jag duschat och ätit lite jordgubbar. Tänkte poppa lite popcorn snart och kolla på Portugal - Turkiet. Dem spelar nu. Det är ju EM och på måndag eller tisdag spelar Sverige :D Ska lätt kolla på det ! Älskar fotboll <3


Sisjön:



Nu var det 1 månad och 15 dagar sedan jag åt glass ! Börjar bli lite sugen på det nu..



Yeeaah look at mee ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0