Tisdag

Idag kom Julia och Nadia hem till mig. Vi myste och kollade på film - White Chicks som är såå jävla rolig, tänkte skriva om den lite senare för ni MÅSTE se den :D och Girls just wanna have fun som också var bra. Sen har jag klippt, filat och målat mina naglar i rosa. Det blev snyggt !

Har inte varit ute på hela dagen idag så jag följde med mamma till affären förut. Jävlar vad det blåste + att det var kallt, jag gick bara i shorts och t-shirt. Jag höll på att blåsa bort också hehe. När jag målade naglarna så öppnade jag fönstret för att få bort den äckliga lukten. Det blåste sjukt mycket då och min Tokio Hotel flagga åkte ner på min säng. min blomma blåste omkull och hamnade på golvet och mina gardiner åkte upp i taket och allting hände samtidgt  :P Det såg lite roligt ut haha.

Nu kollar jag på Vänner, snart är det Gossip Girl och lite senare fotbollsmatch - Sverige - Grekland ! Måste kolla det. Hoppas Sverige vinner :D Nej nu missar jag vänner, måste gå, kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0