Börja promenera !

Idag var jag med mamma i Frölunda Torg. Vi kollade på shorts till mig men jag hittade nothing. Köpte ett par örhängen istället på Indiska thihihi. Jag bara älskar örhängen :D Sen mötte jag Julia på Markland och gick en promenix med henne. Från och med nu har vi bestämt oss för att gå varje dag i minst en timme :) Hmm.. vi får väl se hur det blir med den saken men jag vill verkligen det. Motion är sjukt bra ! Man tränar ju hela kroppen typ och det är ju inget som är jätte ansträngande att göra såå det är perfekt ! Såå imorgon, (before breakfast) ska vi gå en promenad :)

Nuu regnar det, finally ! Det har ju varit en sån jävla torka överallt nu så det är bara bra att det regnar lite tycker jag. Hoppas att det inte gör det föör länge bara...
Nu är jag jätte hungrig ! Mamma håller på med maten nu. Det blir klyftpotatis och kött med någon sås och sallad :) Mums säger jag bara ! Det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det haha ;P 

Tänkte lägga upp en bild på the earrings lite senare, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0