Askim nästa

Igår åkte jag, mami och Melinda till Askim. Jag orkade inte bada så jag låg och solade istället :) När vi kom hem tog jag en dusch och gjorde iordning mig. Sedan åkte jag till scandinavium där jag mötte Mathilda :) Hon hade beställt biljetter så vi gick och hämtade dem. Sedan köpte vi en MER på Willys. Man tjänar 8 kronor på att köpa den på Willys istället för att köpa den på Bergakungen så tänk på det innan ni går och köper den där. Willys ligger väldigt nära Bergakungen så det är perfekt. Sen kan man ju också passa på att köpa godis där och spara en slant :)
Vi satte oss på en bänk inne på Bergakungen och pratade om everything innan vi köpte popcorn. Sen började den klockan halv sju. Den var jättebra ! :D Jag tycker verkligen ni ska se den. Jag kom hem klockan nio och kollade på "Kärleken checkar in" med Jennifer Lopez. 

p.s Nu när jag tänker efter så heter nog Bergakungen Filmstaden istället, men whatever :P 


 Om en timme ska jag ta spårvagnen till Frölunda Torg och möta Anna. Sen ska vi ta en buss ut till Askim och ligga och sola :) Det kommer bli mys. Det ska ju bli sämre väder snart så jag måste verkligen njuta av solen nu !

Hoppas alla får en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0