Torsdag

Igår så hann jag inte skriva, var med Julia hela dagen, sen sov jag hos henne också :)

Vi gick på stan hur länge som helst och gick ut och in i en massa affärer. Jag letade inte efter något speciellt men hittade ändå en grå tunika och en t-shirt med tryck på som jag köpte. Lägger upp bilder lite senare på dem :) Kommer ni ihåg det jag sa för ett tag sen..att man alltid hittar saker när man inte letar efter något speciellt och tvärtom? Det är soo strange. Undrar varför det är så..menmen jag är i alla fall happy med mina köp :D

Efter att vi gått i några timmar fick jag ont i min rygg. Jag får alltid det när jag går för länge utan att sitta ner och det är lite jobbigt.. När klockan var runt halv sju åkte vi hem till mig. Jag var sugen på kebabpizza men jag köpte aldrig någon. Istället åt jag flingor :P Jag packade mina saker och sedan gick vi hem till Julia. Då kom suget tillbaka efter kebabpizza och Julia blev också sugen men vi var såå jävla trötta och vi orkade inte gå ner och beställa så vi ringde till hur många som helst och frågade om dem kunde köra hem den till oss men ingen hade hemleverans. Vissa hade stängt också för klockan var nio. Såå jävla typiskt ! Vi börajde kolla på Girlilicious och i pausen ringde Julias mamma och fixade everything. Fast vi var tvugna att åka till Markland och hämta dem men vi var såå sugna att vi inte orkade bry oss haha såå vi gick lite innan Girlilicious slutade. När vi kom hem satte vi på tv:n och kollade på Sex and the city medan vi åt kebabpizzan, kan det bli bättre? :D Efter det kollade vi på en film, åhh kommer inte ihåg vad den hette...hmm...take the lead 2..tror jag, aja den var i alla fall bra.

Gumman min :)



Mums på kebabpizza






Idag har jag varit och spelat golf med Melinda och Kusin Lisa :)



What a poose ;)




Here I am haha



Nu tänkte jag kolla på The Hills, see ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0