Stan

Jag och Melinda åkte in till stan och var där vid fyra, precis som vi skulle vara. Jag fick stressa hemma för att hinna duscha och så men jag hann. Vi ringde mamma för att kolla var hon var och då sa hon att hon satt hos frisören och färga håret. Då blev jag lite angry på henne för hon hade själv sagt att vi skulle vara där vid fyra och jag hade ju skyndat mig för att hinna i tid men för att fördriva tiden gick vi runt i stan och kollade på kläder (medan mammas hår blev snyggare). Jag hittade en mysig tröja och små armband på Gina Tricot som jag köpte :)

Sen när mamma var klar hos frissan gick vi och satte oss på en Kina restaurang (moster och kusin Lisa kom också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0