Måndag

Jag och Anna åkte till Askim, det var typ inga där, hur sooft som helst. Vi solade, lyssnade på musik bla Tokio Hotel :) och spelade fotboll. Det var mys. Det blåste ganska mycket men det gjorde inte så mycket, det var ändå härligt ! När jag kom hem duschade jag och fixade köttbullar och makaroner till mig själv. Märkte också att jag bränt mig i ansiktet så nu är mitt face helt jävla rött. Tack för det ! Rebecka kom lite senare för att fixa Melinda. Hon ska nämligen ha bal idag så Rebecka lockade hennes hår och sminkade henne. Jag är såå dåligt på sånt haha eller det är klart att jag kan locka hår och sminka folk but still, det är inte riktigt min grej fast jag vill gärna kunna göra det. Jag får väl gå i en "hur man sminkar sig" kurs. Undra om det finns något sånt? Hon blev jättefin i alla fall. Som en prinsessa :)

Julia kommer hit lite senare, vi får la se vad vi hittar på :) Nu tänkte jag kolla på ett The Hills avsnitt. Den kommer på lördagar kl 17.00 och det är verkligen en bad time så jag kollar på avsnitten på internet istället. Erkänn att jag är smart ;P Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0