Tokio Hotel..och Bill

Klockan är mycketmycket och jag tänker på Tokio Hotel.... och Bill. Jag vill så gärna se dem live ! Jag skulle ju egentligen ha gjort det vid det här laget..i Stockholm men det blev ju inte av eftersom Bill opererade sina stämband. Jag säger inte att det är Bills fel för det är det inte. Han kunde ju inte hjälpa det men det var såå typiskt att det skulle hända just då..bara några dagar innan vi skulle åka upp till Stockholm. Men det var väl inte meningen att vi skulle se dem då...
Men nu är han bra (vilket jag är väldigt tacksam för) och dem har börjat ha konserter igen ! Den stora frågan är..när kommer dem hit? Jag har hört att dem ska komma till hösten, men man vet ju aldrig. Tänk om dem aldrig kommer? Nej nu ska vi inte vara negativa, klart dem kommer, eller hur? Och om dem kommer hit, tänk om jag inte får biljetter till konserten. Nej ussch jag vill inte tänka på det..
Jag skulle vilja se dem i något annat land, t ex Tyskland. Det hade varit jättekul ! Fixa biljetter till konserten, flyget och allting ! Sedan packa och dra iväg med Anna :D Jag kan se det framför mig haha ! Vi skulle haft såå kul :)


Nu har jag gillat Tokio Hotel (och haft a crush i Bill) i snart ett år. Det är ändå ganska länge. Jag älskar Bill men jag vet ju att det inte funkar. Jag vet vem han är. Han kommer aldrig veta vem jag är, och så kommer det alltid att vara. Det är bara att inse det (men det är svårt). Måste väl snart släppa taget om honom och hitta en kille som finns här. En kille som inte pratar tyska. En kille som inte är med i ett band. En kille som inte är känd. En kille som vet vem jag är. Det är det jag behöver :) But t's hard. Fast nu är ju sommaren här och allt kan hända ;) hehe



Tokio Hotel  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0