Onsdag

Kollade på A cinderella story igår kväll. Jag har velat se den ett bra tag men det har aldrig blivit av men nu har jag sett den :) I loove it, jag tycker den är så mysig. Jag vet att det som händer i filmen aldrig kan hända i verkligheten men så är det ju i alla filmer. Dem är liksom för bra för att vara sanna. Men jag gillar att drömma mig bort och kolla på filmer med happy endings. Alltid när jag ser sådana filmer vill jag att det ska hända mig. Varför kan inte verkligeheten vara så? Det skulle varit mycket bättre. Men nej..verkligheten är mycket svårare och komplicerare och så har det alltid varit. Och så kommer det alltid att vara så det är bara att acceptera. Man har ju inget annat val.

Efter att jag kollat färdigt på filmen så gick jag och la mig men jag kunde inte somna..jag bara låg och vred mig hela tiden. Det var hur jobbigt som helst ! Och nu på morgonen så vaknade jag med huvudvärk. Jag trodde att det skulle gå bort om jag åt lite frukost men det gjorde det inte. Känner mig fortfarande lite konstig i huvudet så jag ska nog ta det lungt idag. Bara vara hemma och kolla på film :) Jag har lagt mig ganska sent nu hela veckan och vaknat ganska sent också så det är nog därför jag känner mig lite konstig. Jag är inte van vid att lägga mig två-tre på natten..det brukar oftast bli lite tidigare så idag tänkte jag lägga mig lite tidigare (i alla fall försöka göra det) och då kanske jag är piggare imorgon :)

Tänkte lägga upp en bild på det jag köpte igår..fast det blir lite senare, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0