Den svarta väskan

Kommer ni ihåg den rosa väskan från Bianco som jag visade er för ett tag sen, den som hade varit med i Frida? Jag gick till Bianco och kollade om väskan fanns men jag hittade den aldrig och igår när jag var med Julia på stan så såg jag den ! I svart också, precis den färg jag ville ha ! Men jag köpte den aldrig. Såå när jag kommer hem får jag syn på väskan i Melindas rum. Då har hon fått den av mamma i avslutningspresent ! Då blev jag lite avis haha och ångrade att jag inte köpte den när jag var i stan. Typiskt ! Men okej, till the point...nu fick jag väskan av mami ! Jag öppnade the present precis och gissa om jag blev glad ! :D Thank you mami, you are the best <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0