Tisdag

Vaknade idag hos Julia klockan två ! Snacka om att jag sovit bort halva dagen. Jag hatar sånt men vi la oss ganska sent igår för vi kollade på skräckfilm. Jag brukar sova i en egen säng när jag är hos Julia för då slipper man knöö haha men efter att vi sett skräckisen så vågade jag inte det så jag sov i hennes säng :P Jag är en riktig fegis men det gick bra :)

Det blev inget Frölunda Torg igår utan vi åkte istället till stan och mötte upp Farhid och Mohammed och var med dem. Vi gick mest runt och snackade så det var sooft. Sen när klockan blev sex så bestämde jag och Julia för att gå på bio och se Sex and the City men vi åkte först hem till mig så att jag kunde packa min grejer (skulle ju sova hos henne) och så kollade vi om det fanns några biljetter kvar på internet men det fanns det inte. Det stod 0 platser på både filmstaden och biopalatset ! Såå vi soofta en stund hemma hos mig och när klockan blev halv nio så åkte vi till Frölunda Torg för att käka på McDonalds. Men när vi kom dit så hade dem stängt..typiskt så vi gick till en annan som låg en bit bort och det var storm ute och det kändes som att jag skulle flyga bort haha. Påvägen mötte vi några killar. Julia kände två stycken så dem följde med oss till Makedonkan och så satt vi där en stund och chilla :) Sen gick vi tillbaka till Frölunda Torg och var där en stund men sen började det blåsa såå jävla mycket så jag och Julia tog en buss hem till Julia.

Nu ska jag och Melinda möta mami i stan. Vi ska käka kinmat och jag måste verkligen skynda mig nu. Är inte klar någonstans (panik) , kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0