A bad day

Hallo !

Dagen idag började bra, det gick bra på min sångglektion och sen hade vi två lektioner i svenska då vi läste sagor för varandra och så skulle vi analysera en massa saker om sagorna och det gick också bra. Efter det åkte jag hem och jag mådde inte så bra, hade huvudvärk och så, inte bra. Brukar ha det, vet inte riktigt varför, vet inte om det beror på att jag äter för lite eller dricker för lite vatten eller att jag stressar för mycket. Det är jobbigt, för jag pallar inte och må dåligt i en hel dag pågrund av det. Så jag kollade på tv och tog det lugnt, fast egentligen måste jag plugga. Jag har blivit slarvig nu.. med pluggandet. Jag orkar inte ! I 4 år har jag pluggat ihjäl mig och jag har börjat tröttna på det nu, att alltid plugga. Och det är så jobbigt, det är ju nu jag ska plugga. Det är viktigt nu när jag går i gymnasiet, speciellt första året och så. Åhh allt är bara så jobbigt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag önskar att jag visste !

Om tre dagar är det påsklov. Jag längtar som faaan ! Ska bli skönt med lov nu, är så trött på skolan. Det dumma är att jag måste plugga. Men jag ska verkligen försöka, jag måste, soo wish me good luck :) Jag vet att jag kan om jag verkligen vill !

Nu kollar jag på the starter wife, efter den ska jag nog plugga lite musiklära som jag har tills imorgon ( har inte pluggat nånting :/  ) och sen får jag se, kanske lägger mig eller så gör jag något annat.

Hoppas att eran dag har varit bättre än min !
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0