Everythings changes

Helluu !

Kollade precis på en avslutningskonsert som vi , 9c1 hade för ett år sedan ( min förra klass alltså för er som inte fattade det :P  )  :D Faan va det var kul att kolla på ! När man såg alla i klassen så fick man värsta minnena, på hur det var då. Den tiden var både rolig och jobbig . Så många minnen med alla och vi hade så kul tillsammans !

Julia, Lotta, Maja, Claudia, Ella och Jag :) vi gjorde så mkt tillsammans och vi hade så roligt ! Fast det var då de, nu är det nu och nu har allting förändrats, nu är vi inte tillsammans längre, vi har gått skilda vägar på något sätt även om jag träffar er ibland. Claudia och jag går ju i samma klass nu men vi umgås ju inte med varandra så mycket. Julia träffar jag ibland men hon kommer alltid vara min baby <3 , Lotta och Maja träffar jag också ibland and they will always be my sötnosar ;) sen har vi Ella kvar som jag inte träffar så ofta.. men hon kommer alltid vara min ängel :) Claudia var jag inte med så mycket ensam men jag gillade henne ändå, you are my pingla haha . Jag gillar er alla fortfarande, ni betyder väldigt mycket för mig och ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta :) ♥

9c1 på skolavslutningen <3

image7

Tjejerna <3


image8

Kommentarer
Postat av: Lotta

älskar dig Nattapatta

2008-06-20 @ 00:42:47
URL: http://whenitblows.blogg.se/
Postat av: Maja

Nathalie jag älskar dig, oavsätt vad som händer! :)

2008-06-22 @ 14:38:42
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0