God kväll !

Hej !

Gick på en promenad förrut med mamma och Melinda till Frölunda Torg. Det var underbart, solen sken och jag såg en massa fina blommor på vägen dit  :) Efter Frölunda gick vi till mormor och käka mat, pasta och kyckling, gott ! Kom hem vid 5 och övade på mina låtar som jag har tills tisdag då jag ska ha sånglektion. Sen pluggade jag matte ! Stolt det är vad jag är, att jag gjorde det :P haha. Det var på tiden för nu ska jag snart ha prov i det, både muntligt och skriftligt. Sedan slog jag på tv:en och upptäckte att One Tree Hill har börjat, den femte säsongen ! Jag älskar verkligen One Tree Hill, tycker den är jättebra :) så jag kollade på den, sen gick jag ut och köpte lite gottgott med Melinda och nu sitter jag här och kollar på Win a date with Ted Hamilton :P Hide and Seek börjar vid 9, ska nog se på den sen. Men nu ska jag bara sitta här och mysspyssa lite :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh win a date with tad hamilton e så bra :D!!! han e så snyygg oxå ;) puss på dig

2008-03-16 @ 20:42:34
URL: http://annawinblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0