Godnatt

Hallo !

Har kollat färdigt på både Gossip Girl och The starter wife. Den var faktiskt bra ! Gillade kyssen i slutet. Jag vill också ha en kyss på en strand på kvällen , liksom vem skulle banga på det ? :D Jaja men de kommer man la aldrig få ändå , eller man ska aldrig säga aldrig, en dag kanske den kommer ;)
Tänkte kolla på Andra avenyn nu. Har missat en massa avsnitt , så jag ligger lite efter. Jag tycker andra avenyn är bra, fast det är inte ett måste för mig att se den, däremot Gossip Girl , det är ett måste :)
Har insett att jag kollar väldigt mycket på tv och det är inte så bra. Skulle varit bättre om jag gick promenader istället för att sitta fastlimmad vid tv-rutan. Jag vill göra det, tycker det är härligt att vara ute i naturen, andas frisk luft samtidigt som jag får motion vilket inte låter så dumt ! Imorgon ska jag på stan med Mathilda och kolla nässmycken :) , ska bli kul , hoppas jag hittar något fint  smycke. Sen har jag lovat mamma att laga mat imorgon, ska göra korvstroganoff med ris. Jag lagar inte mat så ofta men de kommer säkert gå bra ändå. Jag tycker det är kul att laga mat och jag vill kunna laga olika maträtter. Jag berättar om allting imorgon. Kanske lägger ut receptet , det beror på om det var gott haha !

 Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0