Hur skolan varit

Idag tog jag spårvagnen som gick 12.21 . När jag kom ut var det ganska kallt men solen sken och det gjorde mig lite glad : ) Kom till skolan och hade arbetspass, jag plugga matte. Vi har projektgrej i matte denna vecka. Vi har Geometri och jag ska kunna allt om vinklar. Sen nästa vecka ska vi prata om de i smågrupper för varandra och så ska vi ha ett litet prov och så, så jag måste kunna allt jättebra tills nästa vecka och det hoppas jag att jag fixar ! Efter arbetspasset hade vi ett till arbetspass men då jobbade jag inte så mycket. Jag , Anna och Sunna gick till Hemköp istället och köpte godis, jag köpte faktiskt naturgodis ( försöker intala mig själv att det är bättre än vanligt godis haha ) sen gick vi tilbaka till klassrummet och så satt jag & Anna och pratade till vi slutade. Såå det var ganska sooft :D Nu sitter jag här och kollar på the Hills , har börjat kolla på det , vet inte riktigt varför men jag tycker det är ganska bra :P


Kollade ju på film idag innan skolan började, det var verkligen mys :)

Den är verkligen bra, eller det tyckte jag i alla fall, grät lite i slutet för det var så fint. Jag är en riktigt lipsill !

Tänkte skriva vad den handlar om, eller det som står på filmen i fall ni vill se den :) Så här står det:

Det finns många män i Annas liv men alla bär öronsnäcka och pistol och tillhör Secret Service. De har till uppgift att skydda presidentens dotter Anna, men Anna är inte så nöjd eftersom vakterna hindrar henne att ha ett normalt tonårsliv. Allt Anna vill är att bli förälskad och få göra samma saker som sina vänner.
Mandy Moore gör en lysande insats i sin första romantiska komedi som Anna som tillslut övertalar sin far att gå med på villkoren att bara två agenter följer med henne ut på en klubb när de är på besök i Europa. Naturligtvis bryter Annas pappa löftet i smyg och det vimlar av agenter på klubben. Anna lyckas komma bort från klubben och vakterna och beger sig iväg på en resa genom Europa tillsammans med sin nyvunne vän Ben, men Anna anar inte att Ben bär på en hemlighet som kan förstöra allt.

Verkar den inte bra  ? :D haha , fast jag vet ju inte vad ni gillar men om ni vill se den hyr den !
Nu ska jag kolla på The Hills, det är lite svårt att kolla på den medan man skriver samtidigt men jag skriver säkert nåt mer lite senare.

Ni får ha det så bra så länge !
Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0