I wonder

Hallo !

Bloggen krånglar så jävla mycket nu, blir lite arg haha .
Mormor, morfar, moster och kusin Lisa kom ju hit förut, det var trevligt, käka kyckling, ris och sallad och till efterätt glass med varma hallon, kan det bli bättre? Gott var det i alla fall :) Jag och moster tog en massa bilder med min kamera, det var fan kul ! haha

Sen gick dem hem och jag kollade på Vänner, det är så jävla bra, skrattar alltid när jag kollar på det :D  Efter det kollade jag och mamma på Disturbia, en film vi hyrde i lördags. Den var bra ! Det kanske inte hände såå mycket i filmen men jag tycker ändå den är värd att se, tänkte skriva vad den handlar om imorgon i fall någon vill se den :)

Nu sitter jag här och funderar på allt möjligt. Tänker på det Anna skrev, om livet. Varför finns jag egentligen? Vad är mitt syfte i livet? Det är en jävligt stor fråga som man inte kan svara på. En dum fråga egentligen men tänk ändå, varför? Man föds, man går i skolan, lär sig saker sen börjar man gymnaiset, lär sig ännu mer och sen kanske man söker vidare eller så börjar man jobba. Jobba, Plugga det är de man gör. Jag är 17 år och har gått i skolan i snart 11 år, det är helt sjukt ! Vad mycket tid som går åt att jobba och plugga, nästan hela ens liv. Men man behöver ju det, annars klarar man ju inte sig.

Undra hur det ser ut för mig om 10 år, har jag börjat jobba? Med vad i så fall? Har jag barn? Har jag kille? Är jag gift? Man vet ingenting. Det som händer det händer, man kan inte ändra på det. Livet går vidare och det antar jag att det gör för mig med. Det hoppas jag i alla fall. Jag blir faktiskt lite rädd när jag tänker på framtiden för jag vet inte vad som väntar mig. Jag hoppas att den ser ljus ut i alla fall !
Nej gud blir fan deppad av att tänka på detta ! Såå no more taking about that !

Imorgon ska jag och syrran åka in till stan. Ska kanske byta toppen jag fick av mamma i påskprsent till en mindre storlek. Få se hur det blir. Sen ska jag nog börja läsa den engelska boken vi fått i läxa från skolan. Lika bra att göra det nu, annars blir det bara att man skjuter upp det  (som jag gjort i några veckor nu ) och så blir det en massa saker i slutet och det blir bara jobbigt !

Nej nu ska jag nog och lägga mig, Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0