Ingen konsert ! :'(

Hej !

Jag och Melinda kom precis hem från stan. Jag bytte aldrig toppen, den fanns inte i en mindre storlek. Det var rea på viss saker men jag hittade ingenting, bara mallar som man sätter på naglarna när man ska göra fransk manikyr.

Nu snöar det igen ! Börjar bli trött på det nu. När vi skulle gå ner till hållplatsen var det jätte halt så jag åkte typ ner för hela backen med mina skor, det var faktiskt lite kul men ändåå.

Sen har jag messat med kompisar som sagt att det inte blir någon konsert och det är sant !
Bill har fått en cysta på stämbanden och måste opereras. Så konserten är inställd ! Jag kan inte fatta det, 9 dagar innan konserten liksom ! Här har man gått och väntat i över tre månader och så kommer de inte hit. Jag har sett fram emot det så länge och varit så jävla glad när jag tänkt på att de kommer hit och för att jag ska få se dem Live ! Och nu är allt förstört, är så jävla ledsen vafaan :'(  Biljetterna får man ju tillbaka men tågbiljetterna som mamma köpt kan man inte få tillbaka ! Så där försvann ca 1300 eller nåt, fyfaan vad jag är arg och sur och ledsen. Fan att man inte kan få tillbaka pengarna !! Mamma skulle ju följa med mig till Stockholm och gå på konserten för att jag och Anna inte skulle få göra det själva, hon gör fan det för min, våran skulle så att vi skulle få se dem och nu går det inte. Allt är förstört och jag känner mig så jävla dum liksom. Här har mamma betala mycket pengar för att jag ska få se dem och så går det inte ! Åhhh jävla skit ! :'(

Fast jag vill ju att Bill ska bli frisk , det är ju det viktigatse. Älskar honom. Hoppas att operationen går bra och att han snart kan sjunga igen så att de kan komma hit så att man få se dem ! <33

Men nu mår jag inte så bra, Usscchh ! :( 
Orkar inte skriva mer, nu har jag i alla fall skrivit lite av det jag ville skriva.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0