Långfredag

Hoola !!

Idag har jag gått i pyjamas hela dagen, mysigt ! Jag gick aldrig och hyrde film med mamma förut, hon åkte till Frölunda torg istället och jag orkade inte följa med. Har kollat på andra avenyn, målat naglarna, kollat på tv, käkat mat och diskat och nu myser jag. Har inte gjort något annat. Pappa kom förbi förut och lämnade påskpresent. Fick 500 kronor :D Ska spara pengarna till Stockholm :) Det ska bli såå jävla kul att åka dit, har aldrig varit i Stockholm, jaavet det är knasigt men så är det ! Längtar som faan till den 3 April, åka till Stockholm och se Tokio Hotel och shoppa <33 Åhh jag vill att det ska bli april, fatta jag åker typ om en vecka, kan inte fatta det. Köpte biljetter till konserten den 21 december, tiden har gått såå fort och nu är det snart april :D ! <3

Imorgon är det påskafton, ska nog inte gör nåt speciellt, käka godis typ och mysa :) Måste komma ut också och få frisk luft ! Hoppas bara att det har slutat snöa tills imorgon.
Nu ska jag återgå till tv:en, Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0