Lördag - Påsk

Hallo !

Hoppas alla haft en bra påsk :) , det har jag haft i alla fall !
Jag åkte aldrig till Frölunda med Melinda, pappa kunde inte komma för han var hos en kompis men vi får ta det en annan dag. Istället åkte jag, mamma och Melinda till Filmbutiken och hyrde film. Det var skönt att komma ut och andas frisk luft men det var skit kallt ! Sheet asså menmen det gick ändå . Vi hyrde Disturbia, I know how killed me och Rush Hour 3 :D , om någon är bra säger jag till , kanske skriver vad de handlar om också i fall någon vill hyra dem :)  De var The Hills maraton från kl 12.00 till 18.00 så jag har kollat på några avsnitt av de ! Det är faktiskt ganska bra, egentligen vet jag inte varför jag kollar på det.. men jag är typ fast nu :P haha . Sen åt vi mat - kyckling, ris, klyftpotatis, sås och sallad. Sååå gott !

Efter det fick jag och Melinda påskpresent av mamma. Jag fick godis, frida tidning med Tokio Hotel grejs i , posters och bilder på när de var små, så gulligt <3 ett halsband, en tunika och en topp eller vad man ska säga, ja ni ser ju på bilden här nere. Jag älskar den svarta, så jävla söt är den och halsbandet är också jättefint. Den grå är också fin men jag är lite osäker på den , vet inte riktigt om den passar mig men jag ska fundera på det lite innan jag bestämmer mig. Tack mamma för den bästa påskpresenten, älskar dig <3 Jag köpte inget till mamma, ska ju spara allt till Stockholm men hon sa att hon inte behövde något och att jag inte ska slösa mina pengar på henne men det gör jag så gärna för hon köper alltid en massa fina saker till mig :D Hon är bäst ! Men jag sa att jag skulle ge henne massage haha så hon ska få det .

Kollade sedan på en värsting till syster 2 och nu ska jag, mamma och Melinda bara mysa och kolla på film och käka godis :) Mysmys <3

Påskpresenten :


image9











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0