Lördag

Hallo !

Har precis kommit hem från min kusins match i fotboll. De vann med 2-0 :) Matchen var utomhus och de spelade i 90 minuter så det blev ganska kallt och jag kunde inte känna mina fötter men de börjar bli varma nu. Innan matchen var vi hos farmor och farfar för hon hon fyllde år ! Faster och kusinerna var också där och det var trevligt. Vi fick prinsesstårta och godis och chips.Jag älskar prinsesstårta, det är såå gott, tycker inte ni de? :D

Dagen igår med Anna var mysig, vi pratade, köpte godis och kollade på film - She's the man. Den är jättebra så den filmen skulle jag rekommendera er att se :)
Maja ringde idag och frågade om jag ville kolla Melodifestivalen hemma hos henne, men jag orkade inte. Det är så mycket just nu och jag känner bara för att vara hemma och koppla av. Måste plugga också, jag gjorde inte det i torsdags. Måste skärpa mig ! Ska nog plugga senare, får se om jag orkar det bara .
Ska käka speagetti och köttfärssås nu, mamma ropar så jag måste dra.

Ni får ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0