Lördag

Haj !

Kom hem från Anna för en stund sen nu, har precis laddat över en massa bilder till datorn som vi tog igår :)

Jag hann med spårvagnen igår, fick stressa lite men det gjorde inte så mycket. När jag var i Frölunda väntade jag på bussen i typ fem minuter sen bar det iväg till Mölndal ! När jag väl satt i bussen blev jag akut kissenödig, eller hur säger man? Aa men ni fattar :P haha. Det var jätte jobbigt ! Jag kollade på klockan hela tiden för att se när jag skulle vara framme i Mölndal men det hjälpte ju inte ! Det var så jävla hemskt, har inte varit så akut kissenödig på hur länge som helst, höll på att kissa på mig, seriöst :P haha men jag lyckades hålla mig så när jag tillslut var framme stod Anna och väntade på mig inne på Pressbyrån så jag gick dit, såg Anna, kramade henne snabbt och frågade om det fanns någon toalett i närheten. Som tur var fanns det en några meter från oss så jag betalade en femma och gick in. Thank God for the toilet in Pressbyrån haha, har nog aldrig varit så glad över att se en toalett haha :P Nog snackat om det...

Efter toalettbesöket gick vi till Willys. Vi köpte chips och dipp och så köpte jag godis. Sen promenerade vi hem även fast det regna och var kallt. Vi kom hem, jag var kall om mina fötter men det gick över.
Anna hade möblerat om i sitt rum, det var fintfint :)
Sen käka vi mat - köttfärssås med spaghetti !

Efter det var vi lite sugna på att hyra film så vi promenerade ner till filmbutiken och hyrde två filmer -Flickan i källaren och Mrwoodcoock ! Vi orkade inte gå hem så vi tog bussen :P
När vi kom hem myste vi med chips och dip och smör popcorn <3 och så kollade vi på Flickan i källaren. Vi trodde verkligen att den skulle vara bra men det var den verkligeninte !! Asså seriöst, fyfaan för den filmen !! Den är ju baserad på en verklig händelse med hon tjejen som försvann när hon var liten och som hittades 2006 eller 2007. Vi trodde att det skulle vara en handling och liksom människor som sa repliker och sånt grejs till varandra men så var det inte ! Det var typ bara hon som pratade, hon pratade hela tiden, om hur hon tänkte och blablabla, det blev lite jobbigt. Såå om ni överväger att se den, se den inte ! Den var konsig och usch ! Blev besviken menmen ..

Sen kollade vi på Mr Woodcook, den var rolig, men jag trodde ändå att den skulle vara lite bättre men den var helt okej :) När filmen var klar tittade vi på Tjenare kungen och när den var slut tittade vi på en annan film som gick på tv eller tittade och tittade - vi tittade ibland och kollade på Thailandbilder från Annas resa och tog en massa bilder , det var mucho funny :D Vi kollade också på Tokio Hotel konserten, det var då tårarana kom, det var jobbigt fast ändå skönt på samma gång. Jag har ju hållt inne dem i några dagar och så kom dem nu.. Efter det fixade vi oss - borsta tänderna och så. Sen låg vi och snackade och så la vi oss när klockan var lite över tre på natten :)

Nästa morgon eller samma morgon blir det la vaknade jag vid nio på morgonen, jag var inte ens trött, så jag gick upp, gjorde i ordning mig och så vakna Anna typ en timme efter, vi käka frukost och kollade på tre systrar och en mamma, en film. It was good :D Sen följde Anna med mig ner till Mölndal. När jag stod och väntade på bussen gick jag in på Pressbyrån för att värma mig. Och vet ni vad jag hittar då? En Tokio hotel tidning med 6 stora posters och lite annat :D WOOHOOO !! Såå jag köpte den ♥

Nu sitter jag här och kollar på The Hills, ska snart ta något att äta. Sen måste jag plugga :( . Booring men jag måste juh ! Lägger upp bilder från igår lite senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0