Måndag

Hallo ! 

Har kommit hem från Julia nu. Vaknade vid kvart över nio idag och var pigg, helt otroligt med tanke på att jag la mig ganska sent igår haha :P ! Jag gick faktiskt hem från Julia, vi bor typ en kvart ifrån varandra så det är inte så långt menmen det var skönt ändå. Det är fortfarande snö och skitkallt ute men solen sken så det gjorde inte så mycket :) Kom hem och strykte lite tvätt och dammsugade lägenheten. Mormor, morfar, moster och kusin Lisa kommer hit idag, vi ska käka lite mat och så :)

Just nu är jag väldigt sugen på godis... inte bra :P fast jag ska kanske ta lite ändå haha ! One Tree Hill kommer nu , repris från i går eftersom jag inte såg det. Efter det ska jag nog göra iordning mig och hjälpa mamma med maten.

Hoppas ni får en bra dag idag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0