Morgon

Godmorgon !

Inatt drömde jag att jag fick sommarjobb på Netto. Jag har ju gett dem min CV , men jag har inte fått svar än, men jag blev jätteglad när han sa att jag hade fått jobb där. Men det var ju bara en dröm tyvär. Men jag hoppas verkligen att jag kan få sommarjobba under sommaren för jag behöver pengar. Men jag får vänta och hoppas att de ringer mig :)
Har ätit frukost och tänkte kolla på ett andra avenyn avsnitt. Sen efter det så ska jag diska och städa lite här i lägenheten för mamms skull. Visst är jag snäll :D ?

Nu regnar det och det är så tråkigt. Jag vill ha sol ! Hoppas det slutar regna när jag ska möta Mathilda i stan kl 2. Då slipper jag bli blöt ! Jag börjar bli lite nervös nu för jag ska ju laga mat idag - korvstroganoff med ris. Tänk om jag gör helt fel? Nej, jag ska inte tänka så. Det kommer gå bra eller hur?
Nej nu måste jag gå för att hinna med allting jag ska göra ! Skriver senare .

Ni får ha en så bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?

2008-03-12 @ 10:56:40
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0