Onsdag - kväll

Hej !

Jag käkade pizza förut men den blev lite bränd , såå det var inte såå gott, men de gick ändå att äta :)
Vid sju gick jag och mamma en promenad till Lidl. Godiset där kostade 2.90 hg :O , men det fanns typ inget kvar, allt var borta. När vi skulle betala för det vi köpt fanns det lite saker vid kassan som mamma kollade på. Hon tar upp en liten förpackning och säger: vad är det här, ahaa kondomer, va bra att man kan köpa det här. Jag ba what , Vad är det hon säger? hahahaha lite pinsamt och roligt på samma gång :P Typiskt mamma ^^
När vi kom hem duschade jag och sen kom Top Model, så jag har precis kollat på det :) Har faktiskt pluggat lite också, ska nog plugga lite till nu :)

Imorgon ska jag hem till min moster och min kusin. Kusinen Lisa fyller 10 år. Nu fyller hon tvåsiffrigt ! Såå vi ska väl äta mat där och så kanske det blir tårta och något annat gott, vem vet? ;)
Har faktiskt inte ätit godis på tre dagar nu, det är bra för att vara mig ! :D

Nej nu måste jag dra .
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0