Onsdag

Hallo !

Nu är det mörkt ute och det regnar fortfarande ! Det har regnat hela dagen. Hoppas det blir sol imorgon :) Jag mötte Mathilda kl 13.30 istället för 14.00 för jag trodde inte jag skulle hinna annars. Så vi gick till Tribe för att kolla på näsringar. Jag köpte inget men Mathilda köpte en näsring. Efter det ville Mathilda köpa Shai the, så vi gjorde det. Sen blev jag sugen på Naturgodis ( är typ lite beroende av det nu :P ) så vi gick till nordstan och in på Hemköp för att köpa det, men dem hade inte något gott som jag gillade så det blev inget med de :( , men det var väl inte meningen att jag skulle ha det just då , hahha.
Mathilda följde med mig hem :) , så vi satte igång med maten när vi kom hem.  Det gick bra, men jag blev stressad, vet inte varför men det var ju min första gång typ som jag lagade den maträtten hemma men det var kul. Medan vi gjorde maten lyssnade vi på Tokio Hotel och sjöng med, det var kul :D
Utan Mathilda hade jag nog inte klarat det - så tack Mathilda för att du hjälpte mig <3
Det var faktiskt gott så jag tänkte lägga ut receptet i fall någon vill ha det :) Jag är värsta stolt över mig själv :D haha
Sedan kollade vi på Tokio Hotel DVDn - Dokumentären om dem och det var såå jävla roligt, fan va vi skrattade :D Dem är föör sötaa och jag älskar Bill, så nu vet alla de :D <3 Fattar inte att jag ska se dem snart :D , asså sheet va jag längtar !! <3 :D :D
Jag följde henne till hållplatsen sen och nu ska jag snart kolla på Vänner, det är kul ! Sen kommer ju top Model kl 9 också :) Sen måste jag ta mig en dusch också. Jag lägger ut receptet lite senare, ska dra !

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0