Onsdag

Halloo !

Idag är det onsdag, går bara en dag till sen är det lov ! :D Visst är det härligt ?
Dagen idag började inte så bra, okej ljudtekniken var helt okej, men sen hade vi musikteori då vi fick reda på att vi skulle skriva en låt själva, både text och musik. Texten skulle också ha en kopling till sagan rödluvan. Jag kunde inte komma på någonting! Jag försökte men det gick inte, får väl skriva den på påsklovet istället.

Sen käka vi lunch men det var äckligt, så Anna följde med mig och köpte vitlöksbaugette,Mums . När vi satt inne i Angeredscentrum såg vi att alla gick runt med rosor, och vi undrade vad de kom ifrån, och då såg vi att det var männsikor som gick runt och gav bort rosor så jag & Anna gick fram till en av dem och så fick vi en ros :D , och då blev jag lite glad :) + att min ros var den finaste ;P hahaha Sen hade vi ett mattepas och redovisade för en annan grupp om vinklar och efter det var dagen slut. Vi slutade lite tidigare idag så det var skönt.

På spårvagnen påväg hem såg jag att det började snöa lite men sen slutade det.. skumt..
Nu börjar OC, tänkte kolla på det, sen ska jag äta pizza  :) Gottgott ! Sen ska jag nog plugga lite och kanske gå en promenad :)


En bild på den fina rosen :



image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0