Onsdag

Hellu !

Idag har det varit en slappdag ! Duschade på morgonen och läste sedan i min bok. Efter det kollade jag på Christine och vänner - repris från igår. Sen gick jag ut och köpte lite taccogrejer och satte igång med maten ! Kollade också lite på OC. När mamma kom hem käkade vi, det var gött :)  Jag diskade upp och krämade sedan på en ansiktsmask på mig själv ! Man ser så jävla rolig ut hahaha ;P Sedan kollade jag på vänner och käka en muffins - Mums.

Nu sitter jag här och kollar på So you think you can dance, första gången jag gör det. Den är väl helt okej men jag tycker bättre om den egelska. Klockan 9 kommer ju Top Model men såg att det är match mellan Sverige och Brasilien istället och det är kul ! Älskar att kolla på fotboll, speciellt när det är Sverige som spelar så jag ska nog kolla på det :)

Hade helt glömt bort att jag skulle skriva om vad Disturbia handlade om, förlåt men jag har haft så mycket att tänka på nu , allt med Tokio Hotel och Bill och så , aa ni förstår hoppas jag? :) Men här kommer handlingen:

Kale Brecht ( Shia LaBeouf, Transformers ) har dömts till tre månaders husarrest och tillbringar dagarna med att spionera på grannarna. Allt är bara på skoj tills situationen får en skrämmande vändning. Kale inser nämligen att hans granne är en seriemördare - men han kan inte bevisa någonting, inte övertyga någon och inte lämna huset utan att starta övervakningslarmet. Med hjälp av sina vänner gör Kale allt han kan för att avslöja sanningen - men en kallblodig mördare är kanske lite för mycket att hantera?
Kale och hans vänner har ingenstans att gömma sig och ingenstans att ta vägen när deras liv står på spel i denna olidligt spännande thriller.

Såå där han ni det , nu ska jag kolla på matchen, vi hörs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0