Snö?!

Godmorgon !

Snö ??!! Jaa du hörde rätt, det snöar ute just nu ! Det är helt sjukt. Vaknade kvart i 7 för att duscha och så kollade jag ut genom fönstret och blev helt chokad när jag såg att det var vitt ute hos oss. Vad hände med solen och det fina vädret igår och med blommorna som började komma upp? Nej usch ! Det är snart april och jag vill inte att det ska börja snöa nu, liksom vem vill de? Snön skulle ju komma i december, inte nu när våren börkar komma! Aja vad ska man göra? Vi får väl bara hoppas att snön är idag och inte imorgon.  Hoppas, hoppas, hoppas !
Tänkte käka lite frukost nu och fixa iordning mig. Det är vanligt schema nu, så ingen ledighet för mig, tråkigt. Men snart är det påsklov ! :D Och snart är det Tokio Hotel i Stockholm <33 :D Får bara hoppas att snön har slutat då. Men nu måste jag dra. Hoppas ni får en bra dag nu även om det är snö ute :P

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0