Söndag

Godmorgon !

Vaknade precis av att mamma väckte mig. Drog upp persienerna och såg att solen tittade fram lite, :D
Det regnar i alla fall inte så det är ett plus. Charlotte Perelli vann igår, jag tyckte det var bra. Hoppas bara att vi kommer till Eurovision i år. Man vet ju aldrig nu när vi måste kvala in. Pluggade aldrig igår så jag måste göra det idag ! Måste plugga matte, det är viktigt.  Förutom att plugga matte vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske ska ta enpromenad eller nåt, få se. Ikväll kommer en film som heter Hide and Seek, den verkar bra med lite läskig :P kanske ska se på den :)
Men nu måste jag käka lite fruksot.

Vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0