Söndag

Hej !

Igår kunde jag inte gå in på bloggen så jag kunde inte skriva till er om filmen var bra eller inte ;P Kollade på I know how killed me med Linsay Lohan. Den var faktiskt inte så bra, trodde den skulle vara mycket bättre. Jag tyckte den var lite psykoo haha ! Såå jag skulle inte rekommendera den till er.

Idag ska jag hem till mormor och äta mat, Gott ! Sen ska jag vara med Julia, ska sova hos henne :) Vi ska typ vara ute sen vet jag inte vad vi ska göra men vi hittar väl på något ! Hon åker ju på tisdagen till Spanien i 10 dagar, den apan. Fatta vad kul hon kommer ha det. Det är såå fuskit. Vill också dit, hmm undra om hon kan ta med sig mig i hennes resväska? ;) haha

Kollade precis på Rush Hour 3 med mamma , en film vi hyrde igår. Den var jättebra. Rolig och spännande ! Den skulle jag rekommendera :D Tänkte skriva vad den handlar om:

I hjärtat av Paris döljer sig en dödlig hemlighet. Långt därifrån, i Los Angeles, är ambassadör Han på väg att avslöja den. I sin ägo har han bevismaterial som rör triaderna - det mäktigaste och mest ökända brottssyndikatet i världen. Ambassadören har upptäckt vem som döljer sig bakom identiteten Shy Shen, navet i brottshjulet, och han står i begrepp att avslöja detta - när han tystas av en mördares vapen. Triaderna skyr inga medel för att se till att hemligheten förblir en hemlighet - och det finns bara ett sätt att stoppa dem...

Det kanske inte verkar så bra men det var den. Jag skrattade i alla fall jätte mycket :)
Nu hinner jag inte skriva mer, måste göra iordning mig, Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0