Till Anna Winblad

När jag började på Angered trodde inte jag att jag skulle träffa någon. Jag trodde att jag skulle få vara ensam, men det blev jag inte. Ditt första ord till mig: Ursäkta? haha jag glömmer det aldrig. Sen när vi satt i bamba och när jag såg ner på dina skor där det stod Tokio Hotel blev jag helt chokad. Sheet hon gillar Tokio Hotel tänkte jag för mig själv. Hade inte träffat någon som gillade Tokio Hotel förut, du var den första och jag visste inte att det skulle leda till en underbar vänskap.

Om du inte hade gillat Tokio Hotel så hade vi kanske aldrig lärt känna varandra så bra som vi gör idag och det skulle vara jävligt tråkigt ! Du är en sån jävla go person och det är alltid kul att vara med dig. Vi har så roligt tillsammans och jag är så glad att jag har lärt känna dig. Jag kan verkligen prata med dig om allting :)

Jag har märkt nu på sista tiden att du haft det jobbigt men du ska veta att jag finns här för dig, du kan prata med mig om allting, jag lovar och svär, skulle aldrig säga det till någon annan. Du kan ringa mig när som helst, jag skulle svara och om du skulle vilja att jag kom till dig skulle jag göra det. Om du hade varit ledsen hade vi pratat om det eller inte pratat alls och kanske sett en film och käkat godis istället. Du är en sån jävla fin, snäll och omtänksam människa <3 Och det hoppas jag att du vet. Du är smart och du är bra på en massa saker, även om inte du tycker det så tycker jag det. Jag tror på dig och jag vet att du kan klara av vad som helst, du kan om du vill ! Du är en stark person. Glöm inte det ! Du betyder så jävla mycket för mig Anna Winblad <3

Räkan och bävern för alltid, ellerhur? ♥


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0