Tisdag

Hallo !

Kan inte fatta att konserten är inställd, det är overkligt på något vis. Efter att jag kommit hem från stan så har jag velat gråta men inte gjort det. Vill inte gråta när Melinda är hemma. Asså det är så jävla hemskt ! :'(

Möblerade om mitt rum förut, mamma hjälpte till och det blev ganska bra tror jag. Måste bara städa och lägga ner en massa prylar i källaren ( har för mycket saker i mitt rum ) sen ska det nog bli fint :) Jag och mamma ska åka till Ikea på torsdag och kolla efter gardiner, vill så gärna ha röda eller nån annan snygg färg som passar till mitt rum. Har vinröda tapeter så jag skulle kunna tänka mig att ha bruna, röda, svarta och aa va tycker ni?

Har också börjat läsa på min engelska bok "Girl with green eyes" , den är väl helt okej än så länge, har inte kommit så långt, men jag tycker det är svårt att läsa engelska böcker , är inte van vid det men man lär ju sig mycket av att göra det och det är bra !

Nu tänkte jag läsa Frida tidningen och läsa om Tokio Hotel och kolla på bilder från när de var små <3

Georg, Gustav, Bill & Tom <3


image15


Bill bli frisk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0