Torsdag

Hellu !

Har inte hunnit skriva något idag, har spenderat mesta tiden i stan och på Ikea !
Vi åkte först in till stan för att kolla om jackan fanns på Gina triot, ni vet den som jag berättade om igår - Katy printed jacket, remember? Aaa jag letade i alla fall efter den men kunde inte hitta den, sen såg jag en tjej som hade på sig den som jobbade där så jag gick fram och fråga om den fanns kvar, och det gjorde den inte. Inte någonstans ! Fuck asså ! Seriöst vill ha den, vill ha den , vill ha den ! Aja va fan ska man göra? Kan kanske kolla på Backaplan eller nåt, få se.

Sen åkte vi till Ikea :) När vi kom dit käkade vi på restaurangen eller restaurang och restaurang, vet inte riktigt om man kan kalla det för det men ahh vi säger så :P Käka en macka och drack fanta och äppeldricka, gött ! Sen gick vi runt och runt och runt i några timmar. Var helt slut sen när vi kom hem. Mina ben asså , haha :P Hittade lila gardiner och en lila-vinröd kudde till mig. Perfect :D Har precis satt upp gardinerna och kollat på Vänner. Det blev jätte mysigt - Är nöjd :)

Imorgon ska jag vara med Anna och Mathilda, det ska bli så kul. Har inte träffat dem sen vi slutade skolan för att ha påsklov ! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske vara ute, kolla på film och så :)
Nej nu ska jag nog ringa Anna och kolla läget, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0