Varför?

Bill ska ju operera sig och om det inte går bra kan han kanske aldrig sjunga mer !!!  och hans röst kanske aldrig blir som förut .. VAFAAAN !! Asså det är helt sjukt och overkligt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varför  händer detta nu? Varför just Bill? Undrar hur han mår, skit antagligen. Stackars Bill. Vill komma till dig och ge dig en stor fet kram och säga att allt kommer att bli bra ! Fast själv vet jag inte hur det kommer att gå.. Åhh jag vill hjälpa honom. Finns det något jag kan göra? Nej det finns det inte ! Allt man kan göra är att vänta. Vänta på besked, på hur det ligger till. Hoppas, hoppas , hoppas att allting går bra ! Fan klarar inte av det ! Tänker på Bill. Bill min älskling ♥

image18


Bill I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0