Bokrecensionen, almost done

Hallo ! :)

Nu är jag nästan nästan klar med bokrecensionen, haha ska fixa det sista imorgon ! Sen kommer jag släppa bokrecensionen, det kanske har varit mycket tjat hit och dit om den, hoppas ni inte har tröttnat ;) 

Kören gick bra, jag var bara trött, gäspade typ hundra gånger haha. Min röst var helt slut efter två timmars sång men jag hade ändå min sånglektion och försökte sjunga så gott det gick. Har bytt låt nu, nu tänkte jag köra "Let's give them something to talk about" men jag är fortfarande lite osäker på om jag ska ta den. Att jag ska vara så velig :P Jag trodde inso-uppspelet skulle vara denna vecka men dem har ändrat det till nästa vecka så då har jag en vecka till på mig att öva så det känns bra !

Jag kom hem vid fem, käka mat och läste lite i frida- tidningen där dem hade en bild på en vit liten väska, söt var den. Kan visa bild på den imorgon så får ni se :) Kollade på Gossip Girl klockan 20.00 såklart ;D  och nu måste man vänta en heeel vecka till innan de visar nästa avsnitt och det är värsta låång tid tycker jag hihi ! 


Bara för att man får äcklig mat i bamba så köpte jag & Anna  Start - Mini Meal, man kanske inte blir jätte mätt på det men det funkar ändå !

image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0