Den svarta väskan

Helluu !

Vi hade ingen idrott idag så vi slutade vid 12.20 Mathilda kunde inte göra något så jag och Anna åkte in till stan istället. Jag kollade på väskan på Indiska men köpte den aldrig. Den var jättesöt men den var för liten. Vi gick runt lite och sedan kom jag på att det fanns en väskaffär utanför stan så vi gick dit och kollade. Jag hittade en söt vit väska men jag ville ha den i svart men naturligtvis så fanns den inte i den färgen, såå typiskt men hon som jag frågade sa att de hade en svart i Backaplan så jag åkte dit. Anna åkte hem.

Backaplan är stort och har en massa affärer och jag visste inte vart affären låg. Hon som jag frågat sa att affären låg vid ÖB men jag kunde inte hitta den någonstans så jag fick fråga en massa som gick förbi :P hihi. Tillslut hittade jag affären och köpte den :) Påvägen tillbaka kom en kvinna fram till mig och gav mig en ros, kommer ni ihåg at jag fått en ros i Angered också? För länge sedan.. ja det var i alla fall samma grej. De delade ut rosor till folk som gick förbi och gav dem flygblad om rättvisa eller nåt, men jag tog bara rosen, man är la smart ;P
Åkte hem och fixade mina naglar - klippte dem, fila dem och målade sedan rött nagellack över dem :) Såå nu är de korta och fina.

Sedan tog jag och Melinda en tripp till Frölunda Torg. Vi försökte hitta en present till papi vilket vi gjorde :) - Vi köpte Axe den nya doften, ni vet den som går på reklam nu, där han är en choklad och alla tjejer gillar honom haha ! Såå han fick en Axe- Spray och en Axe- Shower gele, sen ska vi köpa en pyramid lott till han :) Får hoppas att han blir glad för det. Kom hem vid sju, försökte komma på stämmor till min rödluva låt men jag vet inte om jag gör rätt, ska nog fråga om hjälp imorgon. Lägger upp en bild på väskan lite senare, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0