For real men

Hej !

Idag är det skola som vanligt. Slutar lite tidigare idag bara vilket är skönt ! Ska åka in till stan efter skolan och köpa t-shirten, så jag lägger upp en bild på den lite senare på dagen :) Sen ska jag möta mami i Frölunda Torg. Hon har sett en kjol till mig så jag ska kolla på den. Ska kanske plugga lite idag också. Måste skriva en bokrecension på min engelska bok. Den ska vara inlämnad nästa vecka så jag tänkte börja skriva på den idag. Kram

Jag och Åsa i skolan igår. Dem har hängt en massa bollar vid ingången, don't ask me why men det är fint :)


image132


Sen gick jag, Åsa och Mats in i på UVX och hittade mega stora bling bling örhängen. Vi fick värsta skrattatacken när vi såg var det stod under örhängena: For real men ! HAHA Typ om man köper dem så är man en man :P Hur kul som helst !

image133

Kommentarer
Postat av: Frida

den bilden tog ju jag! :D vad fin den blev. och jag var ju också med på UVX eller vad den nu heter, ett tag i alla fall.. så det så! :)

2008-05-15 @ 20:20:56
URL: http://fridaelisabeth3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0