Fredag

Hallo alla glada !

Nu är det äntligen fredag ! Någon annan än jag som har längtat till det? :)
Idag händer inte så mycket. Ska nog bara vara hemma och skriva min bokrecension så att den blir klar och kanske gå en promenad.

Skulle fått reda på mitt betyg i ljudeknik idag men läraren sa att de hade blivit något fel på den och att det var något som fattades på min remix. Jag blev jätte orolig och trodde att allting hade försvunnit men det hade det inte. Jag vet inte riktigt vad som hade hänt men nu är det i alla fall löst så det känns bra så jag får veta betyget nästa vecka.
Ska snart börja med maten, det blir taccos :D Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, asså det är lugnt. jag var ju inte med så länge ändå.. min bokrecension ska jag också skriva klart snart.... har läst ut min bok :D yes :p vet du när den ska vara inlämnad? nästa vecka vet jag, men vilken dag?

2008-05-16 @ 23:11:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0