Grilla with the familyy

Hallo !

Jag har bränt mig ! På halsen, i ansiktet och på armarna ! Det är hemskt. Faan det trodde jag aldrig att jag skulle göra..men nu är det som det är. Jag är ju såå vit så jag blir nog lätt röd. Faan för att man är vit ! Varför kan man inte vara naturligt brun? Jag ser ut som en röd tomat. Ser hemskt ut :P Hoppas att det går över snart. Tänkte sola imorgon också om det är fint väder men jag vet inte om det är en såån bra ide. Ska nog sola ryggen i så fall för det gjorde jag inte så mycket idag.

Jag och familjen grillade ute på gården vid halv sex. Solen sken och det var varmt och härligt. Maten var mums filibabba :D Kyckling, ris, klyftpotatis, sallad och vitlöksbaugette <3 Efter maten spelade jag, Melinda och kusinen Lisa basket och fotboll :) och sedan åt vi jordgubbar. Klockan sju ville Lisa kolla på Eva & Adam så vi gjorde det. Sedan ringde jag Julia och så kom hon till mig och vi spelade lite fotboll. Sedan kom Vivi och Issa också och vi körde basket :D Myggen kom också. Dem flög runt oss och satte sig på mitt huvud och mina ben Usschh ! Sen gick dem hem och jag gick hem till mig.. Not..hade glömt nyckeln hemma och mamma och Melinda var ute med mormors hund såå jag gick ner till grannen och var där en stund. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta något att äta. Är lite hungrig.

Imorgon ska jag sola tror jag, plugga och läsa min bok. Kanske ska ta och jogga också vi får se :) 
Hoppas alla haft en underbar dag ute i solen :) Puss ♥

image123

   

Kommentarer
Postat av: Olli

Jag blir också röd jätte lätt! Använder du inga solskyddsprodukter? Ha en bra kväll och en fortsatt trevlig helg!

2008-05-10 @ 23:04:26
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0