Hem till Anna Banana

Hej !

Vaknade vid halv elva. Åt frukost och fortsatte med bokrecensionen. Nu känns det som att den aldrig kommer bli klar. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och den ska vara på engelska så det blir mycket svårare. Men jag ska kämpa vidare, får inte ge upp !
 
Kände mig lite konstig efteråt så jag gick och la mig i en halvtimme. Det var sköönt ! Jag ville bara ligga kvar och soova, men jag gick upp och diskade och fixade lite käk till mig. Nu mår jag bättre :)
Ska snart åka till Anna. Ylva kommer också och hennes kille och några till. Vi ska grilla så det ska bli mysigt :) Hoppas bara att det inte börjar regna ! Nej nu måste jag gå, jag tar med mig kameran. Kanske lägger upp några bilder lite senare, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0