I love sunset


Faan råka raddera hela mitt inlägg så nu får jag skriva om. Jag är såå smart !
Har bara sooftat hemma sen jag kom hem från Frölunda Torg. Blev ganska trött efter att ha gått så mycket så jag har inte orkat göra någonting förutom att måla min naglar röda och kolla på tv såklart hihi :D Skulle egentligen behövt plugga men jag gjorde inte det så jag får skriva min bokrecension till helgen istället, jippi ! Inget jag ser fram emot precis. Nu tänkte jag gå och lägga mig, har huvudvärk ! Det är verkligen skit jobbigt. Hela mitt huvud dunkar och jag mår illa, Usschh, jag hatar det ! Någon som håller med mig? Men innan jag går kommer lite bilder på det jag köpte idag :)

I love sunset


image135


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0