Latmask

Helluu !

Har bara varit hemma idag.. jag är en latmask men det måste man vara ibland :P
Har skrivit lite på bokrecensionen men den är långt ifrån klar så jag får fortsätta imorgon också. När jag ska skriva en bokrecension är jag väldigt seeg så det kommer kanske ta några dagar till innan jag är färdig med den, men jag tycker det är bättre att man lägger ner lite mer tid än att försöka göra den så snabbt som möjligt. Då kan man kanske få ett bättre resultat och det vill jag ha såklart :)

Har slarvat med situpsen, armhävningarna och upphoppen. Måste faktiskt göra det varje dag, men jag börjar imorgon..promise ; ) Jaa imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen så är jag med kompisar eller så är jag hemma och sooftar, få se vad jag känner för imorgon. Nu ska jag snart gå och lägga mig, sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0