Lördag

Haalloo !

Var hemma hos papi igår. Jonathan var såklart också där. Det var mysigt. Vi kollade på film - White Chicks, den är såå jävla rolig ! :D Faan va jag skratta. Den skulle jag lätt rekommendera till alla att kolla på. Kan skriva vad den handlar om imorgon eller nåt för nu hinner jag inte hihi.

Kom precis hem från papi, vi har firat honom ! Det var jättekul att träffa alla :) Vi käkade smörgåstårta, det var faktiskt gott. Har bara ätit det en gång innan. Sen fannas det ju godis, bullar och muffins men jag tog inget, I'm soo goood  ;) Har inte ätit godis och chips och sånt på en månad nu ! Erkänn lång tid, och längre ska det bli ! 

Nu ska jag snart åka hem till Maja och Lotta.  Jag ska sova där och vi tänkte kolla på Eurovisoin Song Contest och ha det mys :) Jag måste packa sovgrejor nu men vi hörs, puss !


Smörgåstårtan :


image147


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0