Lördag

Hej ! Nu har jag kommit hem :)

Dagen igår var jättebra. Jag och Lotta åkte in till stan och kollade runt i massa affärer. Vi gick in på Butterricks för att kolla om de fanns polissaker och det gjorde det men allt var såå dyrt. En poliströja kostade över 200 kronor och jag tyckte det var lite dyrt. Jag ska ju bara använda den en gång typ såå jag kände att det var lite onödigt. Men när vi var inne i H&M hittade jag en poliströja i storlek 122-128 ! HAHA ! Barnstorlek. Jag provade den och tyckte att den satt helt okej, haha den var kanske lite tajt men det sket jag i :P Köpte också en tunika, lägger upp en bild senare. Sen köpte vi present till Claudia - ring, armband, örhängen och godis :) Efter det var klockan nästan fem och vi blev lite stressade ( vi skulle vara hos Claudia klockan sju ) så vi åkte hem. Mina ben var helt slut när jag kom hem :P Jag käkade lite mat och gjorde iordning mig sen vid sju skjutsade Maja och Lottas mamma oss till Claudia. När vi kom dit hade Bella och Vilde kommit. De höll på med pizzan :) Sen kom Ella, Julia och Nadia :)

När pizzorna var klara satte vi oss ute på gården och åt dem. Vi satt inte där så länge för det var ganska kallt ute. Vi gick upp och myste i vardagsrummet. Käka chips och popcorn och drack läsk och cider :) Sen flyttade vi till köket och satt där. Mys ! Lite senare på kvällen kollade vi på en film - Take the lead. Den var jättebra :) Det är en dansfilm, se den om ni inte sett den !

Jag, Lotta, Maja och Vilde sov över och vi la oss vid fyra på natten tror jag :)
Nästa morgon vaknade jag vid elva. Vi åt frukost och vid ett gick jag hem till Maja och Lotta. Hade glömt mina nycklar hemma och mamma och Melinda var på marknad så jag kunde inte komma in. Kom hem vid fyra och åt taccos :) Nu sitter jag här och kollar på The Hills :) Bilder från festen kommer senare , puss !


Vilde var docka
Lotta var docka
Jag var polis ;)
Julia var hiphopare
Nadia var hembiträde
Maja var fröken
Claudia var pimp
Bella var rockstjärna
Ella var spöke

Såå here come some pic :

image111

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0