Lördag

Hej !

Dagen igår började med att alla på spårvagnen fick gå av i Gamlestan. En ledning hade gått av mellan Gamlestan och Hjällbo så jag fick ta en ersättningsbuss till Angered och det tog värsta låång tid ! Såå typiskt. Kom lite sent till skolan men det gjordeinte så mycket. Lärarna förstod :) Remixen skulle bli klar idag, vi skulle lämna in den senast klockan 15.00 och det var precis vad jag gjorde ! När vi slutade skolan satte jag mig i midisalen tills klockan blev 15.00 Hade inte ätit i bamba såå jag var vråål hungrig så jag och Ylva gick till Hemköp och jag köpte frukt och pucko :) Spårvagnarna funkade som vanligt igen så vi slapp sitta i en svettig buss !

Jag kom hem och kollade på OC ( what a chock !  :P  ) sen åkte jag och Melinda till pappi. Jag var jätte hungrig när jag kom dit och pappi hade köpt revben och potatissallad :D Mums ! Sen satt vi och pratade och kollade på tv och sen kom Jonathan :) Vi kollade på talang och sen satte vi på en film - 10 000 BC , tror den går på bio nu, är inte säker..men den var bra :) Jonathan började känna sig lite dålig när vi satt och kollade på filmen och det visade sig att han hade feber :/ Hela han var varm, stackaren, så han gick och la sig. Sen vid tolv så somna jag, pappi och Melinda med.

Nu idag har jag och Melinda solat ! Vill bli bruun , vem vill inte det liksom? Dem säger att de kommer bli sämre väder nästa vecka så jag måste passa på nu när solen är framme ! Vi satt och sola uppe på ängen och det var härligt ! Såå varmt och sköönt. Underbart :D Jag och familjen ska grilla lite senare, mys ! Sen ska jag kanske vara med Julia, men vi får se, hon ska ringa lite senare. Nu ska jag ta mig en dusch, skriver senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0