Lördag

Haallooo ! Kom hem nu :) Dagen/kvällen har väl varit helt okej. Vi hade våra stunder men det var ganska dött :P haha , men ångrar inte att jag åkte dit. När vi åkte hem var jag ganska trött men nu har jag piggnat till, men så är det alltid för mig. Ena stunden är jag jätte trött, andra stunden är jag pigg :P haha

Här kommer lite bilder från kvällen:



Mötte Anna och Oskar i Mölndal. Vi gick till parken och väntade på att Ylva skulle komma.

image138


Vi gick hem till Annas syster Helena, sen gick vi ut för att möta Mikke och Oscar

image139



På hållplatsen, haha kolla man ser mig och anna ;P

image140


Vi hann precis gå till Willys innan de stängde. Sen satte vi oss på gården och grilla. Det var kallt !

image141


Vi gick upp. Tråkigt blev det. Jag och Anna ville hitta på något men vi kom aldrig på vad :P Det slutade med att vi busringde till folk :D haha Det var kul !

image142


Sen bar det hemåt !

image143


Nu ska jag borsta tänderna, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0