Måndag

Hej !

Har suttit med bokrecensionen sen jag kom hem typ och den är fortfarande inte klar. Jag är verkligen seeg, men det är svårt att få med alla punkter, jag måste verkligen tänka ordentligt på hur jag ska skriva och formulera mig och så och jag är inte van vid att skriva bokrecensioner på engelska så det blir ju twice as hard ! Men jag har faktiskt kommit en liten bit på vägen nu :) Den ska vara inlämnad på onsdag så jag ska försöka skriva klart den tills då eller jag ska skriva klart den tills då :P haha. Imorgon börjar vi 13.10 men jag ska ha kör så jag börjar 9.30 ! Ännu en dag man ska gå upp tidigt dåå, fan behövde verkligen den sovmorgonen ! Men om man vill få bra betyg i kören så måste man pallra sig dit klockan 9.30  ; P

Pappi fyller år idag, 45 år :D Sååå grattis pappi !! <33 Vet inte vad jag ska köpa till honom, har bara 40 kronor :P haha men jag ska fråga mamma om jag ka få lite av studibidraget i förskott och det ska nog gå bra :) Jag och Melinda tänkte lägga ihop våra pengar och köpa något gemensamt men vi får se vad det blir. Vi får kanske gå till Frölunda Torg eller något på fredagen och kolla :)

Snart kommer American Idol, tänkte ta en paus från pluggandet och kolla på det, det är jag värd  ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0