Måndag

Halloo !

Lite dålig uppdatering på bloggen känner jag :P Igår skrev jag inte. Var inte inne på datorn över huvudtaget igår, gjorde andra saker som att plugga, läsa min bok ( som aldrig tar slut ! ) , gå en promenad, jogga och kolla på film och så. Jag sa att bilderna från festen skulle komma igår men det blev inte så men ni får dem idag istället :P

Jaa idag har det varit en låång dag. I skolan jobbade vi vidare på våra pjäsarbeten och hade matte. När vi övade repliker satt vi ute i solen, det var sköönt :D Det har börjat bli väldigt fint väder nu vilket är suuperbra ! Det är så de ska vara :) Efter skolan gick jag en promenad och sprang runt dammen. Såå himla härligt att vara ute och känna solen värma en ! Kom hem och duscha sen åt jag mat. Sen har jag suttit och pluggat matte och kollat på Vänner. Matte nationella om två dagar, är lite nervös men jag hoppas att det ska gå bra.

Imorgon ska jag, Claudia och Sunna spela in våran egen låt som vi uppträde med på Punk konserten. Eller det var ju min grupp som gjorde den men dem andra har redan spelat in sitt så det är bara sången och percussion kvar soo that's why. Så jag och Claudia ska sjunga och Sunna ska spela percussion. Vi börjar lite tidigare än dem andra men det gör inte så mycket. Det ska faktiskt bli lite roligt att spela in men jag kommer inte kunna sjunga så tidigt på morgonen :P men det får la gå ändå.
 
Måste sätta mig i midisalen och fortsätta med min remix efter att vi spelat in, den ska vara inlämnad denna vecka såå jag är lite stressad, eller mycket stressad !! Nej nu tänkte jag käka en macka och kolla på Idol, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0